Mokré léto zahnalo Čechy k televizi, vydělala ČT1

Ekonomika Ekonomika
15. 8. 2011 13:16
Sledovanost nejvíc roste veřejnoprávním ČT1 a ČT2, naopak o diváky přišla Nova i Prima
Foto: Aktuálně.cz

Praha - Tenhle způsob léta je možná poněkud nešťastný, pokud jde o dovolené, ale evidentně prospívá televizním společnostem, ukazuje nejnovější měření Asociace televizních organizací.

Sledovanost tuzemských televizí v rekordně studeném a deštivém červenci vzrostla o 11 procent oproti stejnému prázdninovému měsíci před rokem.

Na televizi se v průměru díváme necelé tři hodiny (přesně 2 hodiny 59 minut), tedy o 17 minut déle než před rokem.

Podle údajů Asociace na nárůstu sledovanosti nejvíc vydělaly veřejnoprávní ČT1 a ČT2, naopak o diváky přišla Nova i Prima. Nova si ale jasně zachovává pozici nejsledovanějšího kanálu.

Statistika ukazuje, že stále víc diváků si nachází novější kanály, které provozuje Nova a Prima. Roste sledovanost Primě Cool, Primě Love a Nově Cinema. Podobně na tom byla i TV Barrandov.

 

Právě se děje

Další zprávy