Jablonec nad Nisou - Internetoví uživatelé rozhodnou letos již popáté o tom, které e-shopy si podle jejich osobních zkušeností zaslouží ocenění za svůj přístup k zákazníkům.
Do ankety Shoproku 2012 se mohou zdarma zapojit všechny české internetové obchody. Ty nejlepší pak budou oznámeny na slavnostním vyhlášení 13. září 2012 v pražském Veletržním paláci, jehož součástí bude poprvé rovněž setkání ShopRoku Meeting s množstvím oborových seminářů a vystoupením úspěšných provozovatelů.
Stejně jako v minulých ročnících soutěže budou i letos vyhlášeny nejlepší internetové obchody ve svém oboru, a to ve dvou hlavních kategoriích: Cena kvality a Cena popularity.
Soutěží se v osmnácti kategoriích, od elektro přes módu či sport až po obchody s jídlem.
"Již tradičně jsou do výsledků v Ceně kvality započítány hlasy zákazníků internetových obchodů, kteří v období od 1. září 2011 do 1. srpna 2012 nakoupili na internetu a po nákupu vyplnili dotazník spokojenosti," říká Kamil Demuth z pořádající společnosti Heureka.cz a dodává: "Jedná se o cenu, kterou udělují skuteční nakupující. Sbíráme jejich hodnocení celý rok a podle toho hodnotíme kvalitu a spolehlivost e-shopů."
V Ceně popularity mohou během celého měsíce srpna hlasovat všichni uživatelé, kteří na stránkách soutěže vyberou tři libovolné e-shopy.
V kategorii Cena kvality hlasovalo v minulém ročníku 1 037 148 uživatelů. Hlasování pro Cenu popularity se zúčastnilo přibližně 71 000 internetových uživatelů.