Služba Servis24 tak musí odmítat pokusy o přístup, protože kapacity banky nezvládají vyřizovat jejich požadavky. Informovala ČTK.
Předvánoční kontroly stavu konta a jednorázové platby tak musí v mnoha případech počkat.
"O těchto problémech víme a řešíme je. Pravda je taková, že vždy kolem desátého v měsíci je zátěž internetového bankovnictví enormní. Většinou registrujeme minimálně o polovinu větší návštěvnost, než v ostatních dnech," řekla deníku Aktuálně.cz Klára Gajdušková.
"Je to dáno tím, že lidé dostávají výplaty a chtějí provést své měsíční platby," dodává.
Roční zúčtování
Nyní k tomu podle ní ale přistoupil i fakt, že v prosinci chtějí provést platby, které uskutečňují jen jednou ročně, jako například platba stavebního spoření.
Podle vyjádření banky její službu Servis24 využívá asi milion klientů, a tak se jen výjimečně stane, že bankovní systém nestíhá vyřizovat požadavky.
Problémy České spořitelny začaly již o tomto víkendu, kdy banka spustila plánované úpravy systému. Na ty ale klienty včas upozornila.
Jenže problémy přetrvávají až do dnešního dne a i v tuto chvíli musí někteří klienti opakovaně zkoušet a čekat na okamžik, kdy se na ně dostane.