Na prvním místě se udržel i přesto, že jeho obrat v roce 2005 proti předloňsku klesl o 5,7 procenta. Tržby Hiltonu dosáhly 1,314 miliardy korun
Anketu, v níž odpovídalo přes 200 velkých hotelů, pořádal časopis již podvanácté.
Do celkového pořadí ale nezasáhli někteří velcí hráči, jako například hotely Mövenpick, Don Giovanni, Four Seasons nebo Intercontinental, kteří údaje zveřejnit odmítli.
Celková průměrná obsazenost byla u sledovaných hotelů 58,76 procenta, v roce 2004 ale byla o něco vyšší - 59,47 procenta. Za hotelový pokoj se loni platilo v průměru 1733 Kč, o sedm korun více než v předchozím roce.
Celkové pořadí "top 50" hotelů zveřejní časopis ve svém červencovém čísle. Loni se v anketě hned za Hiltonem umístily hotely Marriott, Corinthia Tower, Renaissance a Radisson. Z mimopražských se do první desítky dostal karlovarský Pupp.
Za největší úspěch minulého roku většina hotelů považuje získání certifikátu ISO a zavedení modernějších rezervačních systémů.
Po investicích do kongresového a wellness zázemí se v budoucnu provozovatelé chtějí více zaměřit na modernizaci pokojů a restaurací.
Kvůli tlaku cestovních kanceláří na snižování cen se teď prý hotely chtějí více věnovat individuálním a kongresovým turistům a připravují se i na příliv mladších hostů a klientů z Asie.