Mobilní operátor Eurotel by mohl definitivně rozhodnout o tom, zda změní v souvislosti se vstupem španělské Telefóniky svůj název, v prvním čtvrtletí příštího roku. Na dnešním setkání s novináři to uvedl generální ředitel firmy Salvador Anglada.
Podle Anglady nyní firma analyzuje pro a proti. "Eurotel je velmi silná značka. Neznamená to pouze všechno přejmenovat, ale i přinést nové hodnoty," uvedl s tím, že dosud žádné rozhodnutí nepadlo.
Telefónica vstoupila letos v červnu do Českého Telecomu, který má v Eurotelu 100procentní podíl. Zatímco v případě mateřského Telecomu je podle zákulisních informací přejmenování nebo alespoň změna loga vysoce pravděpodobné, u Eurotelu to tak jednoznačně nevypadá.
Pokud by si Eurotel neponechal své původní jméno, mohl by přejít pod značku MoviStar, kterou Telefónica ve světě používá pro mobilní sítě, nebo změnit název na O2. Operátora O2 koupila Telefónica před měsícem a nyní zvažuje, že by všechny evropské mobilní sítě fungovaly pod tímto označením.
Eurotel od října změnil organizační strukturu. Místo oddělených divizí prodeje a marketingu nyní zavedl divize pro firemní a rezidentní zákazníky. Každá z nich pak bude mít vlastní oddělení prodeje a marketingu. Změny čekají i dealerskou síť, která by se rovněž měla rozdělit podle dvou hlavních částí, ale i podle některých produktových řad. Firma tak chce pokrýt vysoce naplněný trh, kde na 100 lidí připadá přes 109 SIM karet.