Tomáš Starý
1. 12. 2018 7:02
BMW řady 5 vždycky platilo za "nejřidičštější" auto vyšší střední třídy, a kdo chtěl luxusní vůz a zároveň odpovídající dynamiku a jízdní vlastnosti, volil vždy pětkové BMW. Tento status pětce zůstal dodnes, i když dřívější řidičská přímočarost se pomalu vytrácí a pomalu se z ní stává především velké pohodlné auto s luxusní výbavou. Podívejte se, jak si jeho předchozí generace vede jako ojetina.
Jakou verzi doporučit? To je těžká otázka, protože každá je spojena s určitými riziky. Poptávka po BMW navíc přitahuje podvodníky, a tak nejsou stočené kusy žádnou výjimkou. Připravte se na to, že nejlevnější ojeté pětky budou potřebovat obrovské investice v řádu desítek tisíc korun. Ty dražší jsou pak spojeny s vyspělou technikou, která nemusí fungovat věčně. Chce to tedy velice pečlivě vybírat. Pokud ale vyberete dobrý kus, dostanete do rukou prestižní auto s nadčasovým designem. Kdo by ho vlastně nechtěl?