Tomáš Starý
1. 12. 2018 7:02
BMW řady 5 vždycky platilo za "nejřidičštější" auto vyšší střední třídy, a kdo chtěl luxusní vůz a zároveň odpovídající dynamiku a jízdní vlastnosti, volil vždy pětkové BMW. Tento status pětce zůstal dodnes, i když dřívější řidičská přímočarost se pomalu vytrácí a pomalu se z ní stává především velké pohodlné auto s luxusní výbavou. Podívejte se, jak si jeho předchozí generace vede jako ojetina.
Servis řady 5 překvapivě nevyžaduje drahé autorizované partnery. Automobilka sice nabízela balíček pětiletého servisu zdarma, ale to se týkalo jen kontrol a základní péče. Cokoli navíc si majitel musel platit. Se starším BMW můžete k některému ze servisních specialistů, kterých je u nás několik a jejich hodinové sazby jsou poloviční. Ceny dílů vůbec nejsou likvidační, a navíc všechno najdete on-line podle VIN kódu vašeho auta zde. Teoreticky tak můžete i na moderním BMW zvládnout plno oprav svépomocí a s originálními díly.