Automobilka Škoda během prvního měsíce prodala tuzemským zákazníkům o 14,6 procenta více nových aut. Tento nárůst je samozřejmě významný (znamená více než 5 tisíc prodaných vozů), a vlastně odpovídá stavu celého trhu, avšak ostatní významné značky prodávající nové vozy v ČR letos zatím její náskok stahují.
Všichni dovozci, kteří jsou v první desítce nežádanějších značek, totiž zaznamenali meziroční nárůst více než dvacet procent.
"Skokanem měsíce" je automobilka Hyundai. Ta se podle statistiky Svazu dovozců automobilů v lednu umístila za Škodou a Volkswagenem na třetím místě, podle žebříčku firmy Médea (ta využívá jinou metodiku počítání registrovaných aut v ČR) byla dokonce druhá. Podstatný je ale meziroční nárůst dosahující 41 procent.
Zlepšení Volkswagenu dosáhlo 33,5 procenta, BMW prodalo o 30 procent aut více než před rokem a nad hranicí dvaceti procent byla i Dacia, Renault, Opel, Seat, Ford a Kia.