Elektrický UAZ je místo 2,7l benzinového motoru (který MW Motors nabízí také, pro trhy s levostranným provozem) poháněný 120kW elektromotorem. Ten bere šťávu z 62,16kWh baterie, která má podle informací výrobce umožnit dojezd až 150 kilometrů.
To je dané neaerodynamicky hranatou karoserií a také tím, že auto stále disponuje redukční převodovkou a má i pro off-road klasicky řešený pohon. Jediný elektromotor pohání zadní kola a ta přední jdou v terénu a na kluzkém povrchu bez nápravového diferenciálu připojit napevno. Vybrané verze mají nabízet uzávěrku zadního diferenciálu.
Auto disponuje rychlodobíjením, které má umožnit doplnění energie na 80 procent "během oběda", jak píše výrobce na svém webu, a nechybí ani rekuperace brzdné energie.
První Spartan EV s pravostranným řízením měl být k dispozici v červenci letošního roku a výrobce také již spustil konfigurátor přibližně dvoutunového auta, které má být určeno pro firmy z lesnického nebo zemědělského sektoru. Dá se tušit, že by o něj mohl být zájem hlavně v zemích, kde jsou konvenční benzinové off-roady kvůli emisím zatížené vysokými daněmi. Firma již zákazníkům nabízí testovací jízdy.
Specifikace Spartanu EV není nikterak komplikovaná. Cena začíná na 39 900 eurech, tedy asi jednom milionu korun. Připlatit se dá 12 700 korun za metalízu, 12 500 za pevnou střechu, 22 600 Kč stojí ABS, 12 500 Kč chtějí v MW Motors za protikorozní ochranu, 3800 za přídavné couvací světlo a za 25 tisíc je k dispozici balíček Trophy Package s offroadovým příslušenstvím.