Od července si budou moci lidé koupit do Infinti FX nový dieselový motor. Šestiválec má nejvyšší výkon 238 koní a mamutí točivý moment 550 Nm.
Cena modelu FX30d bude začínat na částce 1 489 600 Kč, což je jen nepatrně vyšší cena než jakou zájemci platí za benzinový motor. Dieselový motor se bude montovat jako do varianty GT, tak i do sportovějších verzí S.
Kombinovaná spotřeba FX30d činí 9,0 l/100 km a emise CO2 jsou 238 g/km, což je v této třídě velice solidní údaj.
Modely GT pro rok 2010 v dieselových variantách FX30 nebo benzinových FX37 jsou standardně dodávány se 7stupňovou automatickou převodovkou s řadicími páčkami, pohonem všech kol, koženým čalouněním, vyhřívanými a klimatizovanými předními sedadly, bi-xenonovými světlomety s natáčením (AFS), zadní kamerou a parkovacími čidly, elektrickým nastavením předních sedadel (s pamětí pro sedadlo řidiče), střešním oknem, klíčem I-Key s inteligentním přístupem, tempomatem, samoopravným lakem Scratch Shield odolným proti poškrábání a zvukovým systémem se 7 reproduktory, měničem na 6 CD.
Modely "S" mají sportovní sedadla, tlumiče s elektronickou regulací a jen u dieselové verze S a u benzinového motoru V8 5,0 l také aktivním řízením zadních kol (RAS - Rear Active Steering).