Velká část automobilek v poslední době přistupuje k modernizaci svých vozů po uplynutí poloviny jejich životního cyklu spíše v technickém duchu. Vzhled se mnohdy změní jen mírně, až neznatelně.
Japonská značka Suzuki se ovšem z tohoto trendu vymanila. Facelift modelu S-Cross, který zatím představila jen v Itálii, je velmi razantní. Zásadně se změnilo tvarování předního nárazníku a zcela nová je maska chladiče. Dřívější vodorovné žebrování se změnilo na svislé a přibylo chromu. Kapota získala nové prolisy, a rovněž hlavní světlomety jsou členitější.
Dřívější design tohoto vozu byl často kritizován pro svoji fádnost. Ten nynější určitě fádní není, do přehledu nejkrásnějších aut historie ovšem zřejmě nezamíří ani on.
Uvnitř posádka nalezne nový multimediální systém.
Pod kapotou také nastaly velké změny. Základní motorizací se stává litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 82 kW, dále je možné zvolit ještě benzinový turbomotor 1,4 (103 kW), případně turbodiesel o zdvihovém objemu válců 1,6 litru. Ten disponuje maximálním výkonem 88 kW. Motory jsou spojené s manuálními pětistupňovými a šestistupňovými převodovkami, dále je možné si připlatit za šestistupňovou klasickou automatickou převodovku, případně za dvouspojkový automat se stejným počtem převodových stupňů.
Auto může být nadále vybaveno pohonem pouze předních, případně všech čtyř kol.
Ceník zatím zveřejněn nebyl.
Test dosavadního provedení vozu Suzuki S-Cross si můžete přečíst zde.