Škoda zvítězila v kategorii Architektura na mezinárodní designové soutěži automobilových značek „Automotive Brand Contest 2012". Oceněna byla za svou výstavní prezentaci na loňském autosalonu ve Frankfurtu.
Škoda na frankfurtském autosalonu IAA v roce 2011 zaujala ostře sledovanou expozicí. Oceněna byla prezentace designové studie MissionL. Ta byla ukázkou nového designového směru značky uplatněného v sériové produkci na voze Škoda Rapid.
Klíčovým prvkem stánku Škoda na IAA byl velký 3D-globus, jehož motiv se opakoval v celém stánku. Jednotlivé světadíly na globu tvořily kódy, s jejichž pomocí si návštěvníci stánku mohli na své chytré telefony stahovat filmy o značce a jejích jednotlivých modelech. Pro zdůraznění internacionalizace podniku byl personál expozice oblečen do oděvů typických pro země, v nichž je Škoda v současně přítomna.