BAZ MNA 900 - nástupce Škody 1203
V BAZ nicméně na nástupce Škody 1203 nezanevřeli a dále se snažili kompaktní dodávku vyvinout (vzhledem k vládnímu usnesení jim ani nic jiného nezbylo) a protlačit do sériové výroby. Po Furgonetu byl dalším pokusem model MNA 900, kdy MNA znamená malý nákladní automobil a číslovka 900 udává nosnost v kilogramech. Na rozdíl od Furgonetu byla novinka originální bratislavskou konstrukcí, třebaže využívala řadu komponentů z Favoritu, který posloužil i jako technický základ.
Design karoserie navrhl opět Milan Biroš a pro BAZ to znamenalo též pokračování zastavených projektů M8, ale i dalších lehkých užitkových automobilů, které počátkem 80. let vývojové oddělení navrhlo. MNA 900 vznikl v několika prototypech s různou karoserií: furgon, kombi i klasický mikrobus.
Podle dostupných fotek dokonce minimálně jedno z aut mělo pohon všech kol. Na konci 80. let, kdy se dodávka představila, už ale byla politická situace natolik pokročilá, že sériová výroba být spuštěná v Bratislavě nemohla. MNA 900 tak opět zůstal jen u několika prototypů.
Podobně to pak měla i řada větších nákladních aut STA (střední terénní automobil) pro armádu a SNA (střední nákladní automobil) pro civilní použití. Ty vycházely původně z návrhů Avie, přičemž mělo jít o nástupce Pragy V3S. V Bratislavě projekt dále rozpracovali, vzniklo i několik prototypů v různých specifikacích. Ani řada STA/SNA ale do výroby nezamířila. Mimochodem v roce 1982 se do BAZ přesunula i výroba samotné V3S.