Střídání v čele Peugeotu je jednou z nejzajímavějších změn v rámci Stellantisu. Pozici Jacksonové uvolnil Jean-Philippe Imparato, který nově povede italskou Alfu Romeo a strádající automobilku bude muset postavit na nohy. Ostatní šéfové značek zůstávají na svých místech, jen Timothy Kuniskis je "prozatímní" hlavou amerického Chrysleru.
Celkově ve vedení nově vzniklého koncernu převažují lidé z PSA, vede ho bývalý šéf francouzské skupiny Carlos Tavares. To ostatně jen dokumentuje skutečnost, že byť je vznik skupiny popisován jejími představiteli jako spojení rovných, detaily fúze ukazují na to, že PSA ve skutečnosti koupilo italsko-americké FCA. Jeho bývalý šéf, Brit Mike Manley, bude mít na starosti působení Stellantisu v Jižní i Severní Americe.
Jacksonová není jedinou ženou, která se dostala do nejužšího vedení koncernu Stellantis. Nákup a logistiku celé skupiny bude řídit Michelle Wenová, původem z PSA, do strategického řízení firmy se zapojí i Silvia Vernettiová, která dříve vedla finanční divizi Jeepu (FCA). Malou francouzskou prémiovou automobilku DS Automobiles (dříve divizi Citroënu) pak má na starosti Béatrice Foucherová a značku sdílené mobility Free2Move Brigitte Courtehouxová.
Pravděpodobně nejvýznamnější ženskou osobností automobilového světa zůstává šéfka amerického koncernu General Motors Mary Barraová. Významnou funkci však má i Francouzka Clotilde Delbosová, která je zastupující šéfkou a finanční ředitelkou skupiny Renault. V německém koncernu Daimler pak Britta Seegerová vede marketing a prodej, u Audi stejnou pozici zastává Hildegarde Wortmannová. Ženu v představenstvu domácí Škody by si přál i její nový šéf Thomas Schäfer.