Od motorů se dostáváme k výbavovému standardu. Peugeot nabízí čtyři linie, přičemž na všechny hned od začátku poskytuje výrazné slevy. Ty jsou mezi 37 až 60 tisíci korunami a umožnily tak stlačit startovací cenu pod 300 tisíc korun. 295 tisíc není ve světě malých aut málo, na druhou stranu bez slevy by 208 začínala na 335 tisících.
Ceník - Peugeot 208
|
Like |
Active |
Allure |
GT Line |
1.2 PT / 55 kW |
295 000 Kč |
315 000 Kč |
---------- |
---------- |
1.2 PT / 74 kW |
---------- |
345 000 Kč |
403 000 Kč |
458 000 Kč |
1.2 PT / 74 kW EAT8 |
---------- |
395 000 Kč |
453 000 Kč |
508 000 Kč |
1.2 PT / 96 kW EAT8 |
---------- |
---------- |
---------- |
538 000 Kč |
1.5 BlueHDi / 74 kW |
---------- |
385 000 Kč |
443 000 Kč |
498 000 Kč |
Základní výbava Like se dodává jen s nejslabším motorem. Auto se nicméně dodává s autonomním nouzovým brzděním, varováním před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, upozorněním na blížící se překážku, čtením dopravních značek i tempomatem. Z komfortní části ceníku nechybí manuální klimatizace, elektrická přední okna, rádio s černobílým dotykovým pětipalcovým displejem a čtyřmi reproduktory nebo Bluetooth. Budíky řešení i-Cockpit jsou však analogové. Ani přední světla nemají prodloužené diody denního svícení, pruh je v jejich případě plastový. Kola jsou ocelová, mají 15 palců a okrasné kryty, standardem je potom žlutá metalíza.
Stupeň Active již má LED denní svícení protažené do nárazníku. Vedle toho přidává i zlepšené čtení dopravního značení (k rychlostním omezením se přidávají i další značky), rádio se sedmipalcovým barevným displejem a šesti reproduktory, kožený multifunkční volant, elektrická a vyhřívaná zrcátka, o palec větší ocelová kola nebo kliky a kryty zrcátek v barvě karoserie.
Varianta Allure má automatickou klimatizaci, couvací kameru, parkovací senzory vpředu i vzadu, 3D i-Cockpit s digitálními budíky a sedmipalcovou obrazovkou, elektrická zadní okna, automatické stěrače, loketní opěrku vpředu, bezklíčkové startování, LED světla vpředu i vzadu nebo 16palcová hliníková kola.
Vrcholné provedení GT Line, jako jediné dostupné i s nejsilnějším benzinovým tříválcem, sází především na sportovnější vzhled exteriéru, včetně 17palcových kol, a interiéru, včetně sportovních sedadel. Vedle toho má automatické nouzové brzdění i s radarem, ne jen kamerou, LED přední světla se třemi drápy a diodovými blinkry nebo automatické přepínání dálkových světel.