Hlavní novinkou, kterou letos Toyota v Ženevě představuje, je hybridní kombi Auris Touring Sports. Jedná se o novou karosářskou verzi úspěšné řady Auris.
Prostorný vůz má sportovní dynamický design. Zavazadlový prostor o objemu 530 l lze snadno zvětšit až na 1658 l sklopením zadních sedadel s technologií Easy Flat pro sklopení jedním stiskem. Ergonomické uspořádání přístrojů i design přístrojové desky zlepšuje orientaci na řidiče. Ukazatele i čísla jsou bílá s modrým podsvícením. Větší pohodlí cestujících na předních sedadlech zajišťují rozšířené možnosti jejich nastavení. Interiér nabízí také velké množství menších úložných prostor.
Dynamický a ekologický hybrid
U dynamické povahy vozu nezůstalo jen v designu. Tuhá karoserie a podvozek, nízké těžiště i posazení řidiče přispívají k příjemnému zážitku z jízdy. V nabídce jsou zážehové motory 1,33 l Dual VVT-i a 1,6 l Valvematic s emisemi do 139 g/km a vznětové 1,4 l/2,0 l D-4D produkující pouze 115 g CO2/km.
Auris je druhým nejprodávanějším plně hybridním modelem Toyoty a tato verze samozřejmě zůstává i v karosářské variantě kombi. Hnací ústrojí HSD nové Toyoty Auris Hybrid Touring Sports navíc přináší mnohá zdokonalení. Zážehový motor 1,8 l VVT-i a elektromotor HSD mohou fungovat nezávisle nebo ve vzájemné součinnosti. Dohromady vyprodukují maximální systémový výkon 136 k, umožňují zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,9 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 180 km/h. Na druhé straně Auris Hybrid Touring Sports vykazuje emise CO2 pouhých 86 g/km. Prostor ve voze neomezují ani akumulátory, které jsou umístěny pod zadními sedadly.
Nový Auris Touring Sports, navržený pro Evropu, se bude vyrábět v britském závodu Toyota Motor Manufacturing UK, společně s modelem Avensis.