S tímhle míčkem tak bude při patování i ten největší amatér hvězdou jako Tiger Woods. Kamera umístěná nad greenem zaznamená pozici míčku a jamky a systém autonomního řízení pomocí miniaturního elektromotorku dovede balonek spolehlivě tam, kam patří, do jamky.
To, že autonomní míček hráči nijak nepomůže při prvním odpalu nebo v situaci, kdy bude nutné ho dostat ven z bankru, vlastně odpovídá i technologii v novém Skylinu.
Autonomní systém, který ani nevyžaduje, aby řidič držel volant, v novém voze totiž také funguje jen na dálnici (tedy pomyslném silničním greenu), a to ještě s výjimkami. Nissan sám v tiskové zprávě vypočítává, za jakých okolností funkce nazvaná ProPilot 2.0 nefunguje: je to na silnicích s neodděleným obousměrným provozem, v tunelech, u mýtných bran, v oblastech, kde se jízdní pruhy spojují nebo snižuje jejich počet…
Řidič je v takovém případě vyzván, aby chytl volant a převzal kontrolu nad vozidlem. ProPilot 2.0 zvládne řidiči pomoci rovněž s předjížděním, změnou pruhu nebo sjezdem z dálnice.