Když se poprvé posadíte do MG3, trkne vás pravděpodobně záplava tvrdých plastů, které jsou ve výplních dveří i horní části palubní desky. Pak se ale podíváte ještě jednou a zjistíte, že designově je kokpit překvapivě moderní. Má podobné rozvržení jako elektrické MG4, před řidičem je sedmipalcová obrazovka budíků, doplňuje ji 10,25palcový displej multimediálního systému, který má standardně mimo jiné i navigaci.
Ne všechno je ale ponecháno napospas dotykovému ovládání, pod hlavním displejem je několik fyzických tlačítek, mimo jiné na ovládání hlasitosti audiosystému. Volič automatické převodovky je kulatý, podobně jako třeba u elektrického MG5. Klasická páka, byť třeba jen menší, by byla možná o něco příjemnější.
S délkou 4113 milimetrů a rozvorem náprav protaženým na 2570 milimetrů je MG3 podobně velké jako aktuální Škoda Fabia. Vzadu je překvapivě dostatek místa před koleny i nad hlavou - dostatek minimálně na to, do jakého segmentu se čínský pětidveřový hatchback vydává. Možná až trochu luxusně působí vlastní výdechy ventilace pro zadní cestující, stejně jako kompletní čalounění zavazadlového prostoru. Ten má mimochodem 293 litrů - na segment malých aut spíše průměr.
V budoucnu by měla přijít i klasická spalovací verze, zatím ale MG3 nabídne hybridní ústrojí v kombinaci benzinového čtyřválce o objemu 1,5 litru a elektromotoru. Celkově bude mít auto 143 kW a je vůbec prvním od čínské značky, které hybridní technologii nabídne. Z 0 na 100 km/h by se mělo dostat za osm vteřin, důležitější je ale deklarovaná spotřeba 4,4 l/100 km.
Až do 80 km/h pak umí auto jet čistě na elektřinu, pokud má v 1,83kWh baterii dostatek nahromaděné energie. Na kola pomáhá s přenosem síly třístupňový automat, u něhož MG slibuje eliminaci prodlevy na sešlápnutí plynového pedálu známé z některých jiných hybridů s převodovkou CVT.
Z bezpečnostních asistentů nemá chybět udržování vozidla v jízdním pruhu se systémem varování při opuštění jízdního pruhu, adaptivní tempomat, prediktivní varování před čelní srážkou nebo asistent pro jízdu v koloně. Prodeje vozu začnou v Česku na přelomu května a června a jakkoliv bližší specifikace zatím chybí, už dříve se objevily zprávy o konkurenceschopné ceně s hybridním, tím spíše pak s čistě benzinovým motorem. Soudě dle dalších modelů značky tomu nelze nevěřit.
Na stánku v Ženevě pak MG ukázalo ještě další tři v Evropě doposud neznámé automobily. Elegantní liftback MG7 s délkou bezmála 4,9 metru má v útrobách 192kW přeplňovaný benzinový dvoulitr v kombinaci s devítistupňovým automatem.
To pětimetrová limuzína MG9 i SUV MG S9 mají plně elektrický pohon. Limuzína se chlubí výkonem 400 kW a dojezdem až 505 km, SUV pak má 250 kW a dojezd 536 km. V obou případech by mělo jít o hodnoty naměřené v cyklu WLTP.
U obou elektroaut je na první pohled patrné, že se trochu inspirovala u jiných značek. Třeba trojice obrazovek v interiéru evidentně odkazuje na MBUX Hyperscreen, který se objevuje v Mercedesech, kolečkové ovladače na volantu pro změnu nesou jemný odkaz na americkou Teslu.
Všechno nasvědčuje tomu, že tyto modely by se měly objevit také na evropských trzích. Kdy se tak stane, ale nebyli oslovení zástupci značky na stánku schopni říct.