Od ledna do června se vozy od Porsche dobře prodávaly na všech významných světových trzích. Nejvyšší nárůst - o 50 procent - zaznamenal trh ve Spojených státech, kde si zákazníci koupili přes 36 300 vozů. Téměř třetina všech vozů - 48 600 - se prodala v Číně.
Zajímavé také je, že se prodejně dařilo všem modelům značky, když všechny zaznamenaly nárůst. I pomalu zastarávající menší SUV Macan si připsalo o 27 procent vyšší prodeje. Za půl roku si ho zvolilo 43 618 zákazníků a model tak jen o pár set kusů zaostal za tradičním bestsellerem značky, větším Cayennem, jehož prodeje rostly o 12 procent.
Dařilo se také elektrickému Taycanu, jehož takřka dvacetitisícové prodeje za první letošní pololetí již takřka dorovnaly loňské za plných dvanáct měsíců a jsou jen o něco nižší než u ikonické 911, která sama o sobě také rostla o 22 procent. Kromě Taycanu slaví úspěch i plug-in hybridy, podle člena představenstva pro prodej Detleva von Platena tvoří v Evropě Porsche s elektromotorem již 40 procent prodejů.
Automobilka Porsche je stejně jako česká Škoda Auto součástí koncernu Volkswagen. Ten počátkem měsíce oznámil, že Porsche utvoří společnou firmu s chorvatským výrobcem sportovních elektromobilů Rimac, aby mohly převzít francouzskou značku Bugatti, která také patří Volkswagenu.