Krásný Volkswagen už jen se jménem CC. Passat odhodil

Radek Pecák Radek Pecák
5. 11. 2011 10:15
V Česku bude novinka k dostání až na jaře příštího roku
Foto: VW

Výrazně serióznějším a současně luxusnějším dojmem má působit na zákazníky Volkswagen Passat CC po faceliftu. Současně mění i jméno. Označení CC už zřejmě podle podle marketingového oddělení značky natolik zdomácnělo, že není třeba k němu přidávat jméno kultovního vozu tuzemských byznysmenů.

Modelu, který se představil poprvé před čtyřmi roky, se už prodalo více než čtvrt milionu kusů. Oceňují ho zejméně lidé, kteří mají rádi kupé, ale současně vyžadují i solidní vnitřní prostor pro čtyři osoby. Naživo se poprvé představí veřejnosti na autosalonu v Los Angeles na sklonku listopadu.

Foto: VW

S faceliftem byla rozšířena sériová výbava, která nyní zahrnuje mimo jiné nově koncipované bi-xenonové světlomety, statické odbočovací světlomety a rovněž nově navržená zadní světla LED.

Parkovací pilot bude v sériové výbavě

V sériové výbavě nechybí ani systém sledování únavy řidiče, rádio RCD 310 s přehrávačem CD, prahové lišty z ušlechtilé oceli, na předních sedadlech bezpečnostní opěrky hlavy s doplňkovým seřizováním polohy také v podélném směru, multifunkční volant, parkpilot, tempomat a elektricky sklopná vnější zrcátka.

Kromě toho dostal Volkswagen CC nové asistenční systémy. Mezi ně patří na přání dodávané technologie, jako je v automobilu značky Volkswagen poprvé použitý systém Side Assist Plus včetně funkce Lane Assist (upozorňuje na vozidla ve slepém úhlu a podporuje řidiče zásahem do řízení s cílem zabránit srážce), nebo v modelu Volkswagen CC nová funkce Dynamic Light Assist (automatické ovládání dálkových světlometů) a kamerové sledování dopravního značení. Kupující si mohou dopřát i klimatizovaná sedadla s integrovanou masážní funkcí.

Foto: VW

I motor splňující normu Euro 6

Pod kapotou budou i nové motory. Všechny vznětové motory TDI jsou sériově vybaveny systémem Start-Stop a režimem rekuperace (zpětné získávání kinetické energie). Funkcí rekuperace disponují rovněž všechny zážehové motory.

Motory TDI dosahují nejvyššího výkonu 103 kW / 140 k a 125 kW / 170 k. Zážehové motory evropských verzí CC nabízejí 118 kW / 160 k, 155 kW / 210 k a 220 kW / 300 k. 

Novinkou na českém trhu bude čistý diesel BlueTDI, který splňuje emisní normu Euro 6.

Na českém trhu se faceliftovaný VW CC představí koncem 1. čtvrtletí roku 2012.Cena nebyla prozatím stanovena.

 

Právě se děje

Další zprávy