Martin Přibyl
12. 3. 2019 6:07
Zavézt auto do servisu, aby vám v něm vyměnili olej nebo opravili unavené tlumiče, může vypadat jako banální věc. Jenže nemusí být, mechanikům se oprava nemusí povést, nemusí práci odvést dobře a auto mohou vrátit v horším stavu, než v jakém ho převzali. Ve spolupráci se společností Cebia, která provádí průběžné audity autoservisů, jsme pro vás připravili návod, jak by měla návštěva proběhnout krok za krokem, na co byste si měli dát pozor, aby vás v autoservisu neošidili a abyste předešli problémům souvisejícím s nepovedenou opravou. Podívejte se do přehledu.
Při opravě nabouraného auta pozor na plnění pojišťovny
Při opravě havarovaného vozu je důležité vědět, jestli je servis smluvním partnerem vaší pojišťovny, jestli pojišťovna přijme jeho prohlídku a jestli poté, co akceptuje postup opravy, nemůže dojít k neproplacení celé faktury za opravu. "To může nastat například u škod z povinného ručení proto, že servis k opravě použil pouze originální díly, přestože veškeré předchozí opravy vašeho vozidla byly prováděny s využitím neoriginálních dílů," vysvětluje Barbora Minksová ze společnosti Cebia.