Chevrolet už začal naplňovat svou smlouvu o pětiletém partnerství s gigantem anglické Barclays Premier League, mužstvem Manchester United a zároveň uzavřel čtyřletou smlouvu s jeho zapřísáhlým rivalem - Liverpoolem FC.
Chevrolet se United zavázal, že základem celého sponzorování budou fanoušci, kterým se bude snažit přiblížit samotnou hru. „Fanoušci klubu Manchester United patří mezi nejzanícenější na světě," řekl Joel Ewanick, šéf globálního marketingu General Motors. „Rodina Chevrolet je hrdá na partnerství s Manchesterem United a je zaměřena na to, aby jeho fanoušci byli v centru všeho co děláme."
Šéf Manchesteru United David Gill k tomu řekl: „Přestože se naše aktivity zaměřují do naprosto odlišných oblastí, Chevrolet a Manchester United vyznávají mnoho společných hodnot. Podobně jako náš klub, také Chevrolet má bohatou historii. Nedávno oslavil sto let existence a vyrostl v globální značku prodávající vozy ve více než 140 zemích."
Propagace obráceně
Zatímco v Manchesteru půjde spíše o propagaci týmu prostřednictvím značky, v Liverpoolu kampaň zahrnuje zejména zviditelnění automobilky. Půjde o propagaci na domácím hřišti klubu Anfield Road, v rámci tiskovin klubu, fanouškovských stránek a komerčních vystoupení hráčů.
Chris Perry, viceprezident pro globální marketing Chevroletu řekl: „Fanoušci Liverpoolu na celém světě jsou známí svou neutuchající láskou ke svému klubu. Náš vztah s Liverpoolem FC sahá za tradiční vazby sponzoringu a je o angažování se s fanoušky. Vše co děláme bude zaměřené na jejich udržení v centru hry."
Ani Opel nezůstává pozadu
Také německý člen rodiny General Motors Opel se angažuje ve fotbale, a to v domácí Bundeslize. Značka uzavřela smlouvy hned s pěti kluby - posledním mistrem Borussií Dortmund a dále Fortunou Düsseldorf, Bayerem 04 Leverkusen, SC Freiburg a 1. FSV Mainz 05. Pro Opel je to návrat do bundesligy po celých deseti letech.
Reklamy na modely Opel budou na stadionech vidět na billboardech, obřích obrazovkách i v programech jednotlivých zápasů. Kromě toho budou kluby využívat flotily vozů Opel pro své potřeby.
„Jsme nadšeni, že jsme se stali partnerem tak významných klubů - každý z nich má svoji slavnou historii," říká Andreas Marx, marketingový ředitel Opelu. „Například SC Freiburg je známý pro své ekologické image, což je pojítkem se snahami Opelu." Tým už zažádal o několik elektromobilů Ampera, které bude využívat v každodenním provozu.