Zpráva o ojedinělém zásahu se objevila v Týdeníku policie. Policisté podle něj přijali hlášení o nepojízdném vozidle v jednom z pražských tunelů okolo deváté hodiny večerní. Jeho řidiči došla "šťáva" v bateriích, když podle webu Novinky.cz chtěl vyzkoušet, kolik jeho elektrovozítko (pravděpodobně) čínské výroby ujede v mrazu.
Policie nejprve na místo zavolala odtahovou službu, té se však tříkolku nepodařilo odtáhnout, protože neměla potřebné oko pro uchycení lana. Odtahu se tak museli chopit sami přivolaní policisté. Jeden tříkolku tlačil a druhý za ním jel ve služebním autě s rozsvícenými majáky, aby ho chránil před možnou kolizí. Po několika stech metrech tlačení pak policisté auto odstavili na parkovišti ve Střešovicích.
Elektromobily na snížený dojez v zimě trpí. Například Renault Zoe, který redakce Aktuálně.cz dlouhodobě testuje, udává při současných teplotách hluboko pod nulou místo běžného dojezdu okolo 240 kilometrů o devadesát méně.
V případě slabé baterie, když zbývá dojezd v řádu několika málo desítek kilometrů, však moderní elektrická auta řidiče varují a umožní mu v klidu najít dobíjecí stanici. Podobné situace, která se stala ve Strahovském tunelu, tak jsou dané buď rozhodnutím šoféra, nebo absencí ukazatele dojezdu. Elektrické tříkolky podobné té "strahovské" prodává například klatovská společnost elBlesk. I za dobrého počasí ujedou jen 70 kilometrů nebo méně.