Lepšími výsledky v prodeji svých vozů se (v porovnání s daty roku 2009) může za letošní první čtvrtletí chlubit americký koncern Chrysler. Celosvětové prodeje automobilů značek Chrysler, Jeep a Dodge činily za tři měsíce letošního roku 334 000 kusů, zatímco ve stejném období loňského roku to bylo o šestnáct tisíc vozidel méně.
Podíl na americkém trhu vzrostl na 9,1 procenta z 8,1 procenta a podíl na kanadském trhu se zvýšil na 13,7 procenta z 11,6 procenta oproti minulému období. V prvním čtvrtletí 2010 došlo k nárůstu čistých tržeb o 3 procenta v porovnání s předchozím čtvrtletím na 9, 687 miliardy dolarů. Čistá ztráta v 1. čtvrtletí 2010 byla snížena na 197 miliónů dolarů.
Jednotlivé značky chtějí zákazníky přilákat i zrychlenou obměnou svých modelů. Například nový Jeep Grand Cherokee bude na trhu již ve druhém čtvrtletí a ještě do konce letošního roku se má představit dalších šestnáct zcela nových nebo modernizovaných vozů. Například nový Chrysler 300, Dodge Charger, elekromobil Fiat 500 či novýc Chrysler Sebring.