V létě se začne prodávat modernizované BMW řady 5 a to ve všech karosářských provedeních - tedy sedan, kombi i GT.
Změny vzhledu, ať už zevní, tak i vnitřní, jsou jen symbolické. BMW se prostě u úspěšné "pětky" do žádných větších designových akcí nepouštělo.
Vpředu se vlastně změnil jen nárazník, který je teď pojatý ve stylu aktuální generace BMW 3, cvičené oko si povšimne i změn ve světlometech (předních i zadních) a úpravy ve chromování tradičních ledvinek na krytu chladiče.
Oproti minulosti jsou teď boční blikače umístěné na vnějších zpětných zrcátkách.
V interiéru zákazníci naleznou nový, větší displej palubního systému iDrive. Ten také bude možné nově ovládat i pomocí dotykové plošky na ovladači, podobně jako to již dříve nabídla konkurenční značka Audi.
Pod kapotou nahrazuje BMW dosavadní pohonné jednotky těmi, které už dokáží plnit emisní normu Euro VI. Značka již oznámila, že výkon zůstane stejný. Výjimkou by měla být posílená verze 550 i. Pohon všech kol X Drive bude možné nyní objednat i do sedanů a kombi vozů 520 d.
Vozy s automatickou převodovkou dostanou teď schopnost plachtění, tedy budou vyřazovat rychlost v případě nízkého zatížení motoru, například při jízdě z kopce. Aktivní tempomat bude umět spolupracovat s dalšími systémy ve voze, tedy sám se přenastaví, pokud bude v daném místě snížena rychlost.
Funkce Eco Pro Route pak způsobí, že navigace bude vůz navigovat po trase, na které předpokládá nejmenší spotřebu benzinu či nafty.