9 věcí, které nás nadchly na novém Fordu Mustang. A desátá, která naopak dokáže štvát

Eva Srpová Eva Srpová
24. 3. 2018 6:28
Jezdili jsme modernizovaným Fordem Mustang. Zatímco některé automobilky v rámci faceliftu pouze upraví příď a tvar světlometů, případně přidají nové odstíny laku, s inovovaným Mustangem si jeho tvůrci dali mnohem víc práce. Dostal vynikající desetistupňový automat, digitalizované přístroje, lepší podvozek i upravené řízení a také širší nabídku bezpečnostních asistentů.

Mustang je legendou, synonymem nejen pro sportovní modely od modrého oválu, ale především zakladatelem éry tzv. pony car, která odstartovala před více než padesáti lety.

Aktuálně se prodává už v šesté generaci. V USA se přestavila v roce 2013, do Evropy dorazila až o dva roky později. Nyní přišel na trh modernizovaný model. Řídili jsme ho v okolí Nice a měli možnost vyzkoušet jak základní čtyřválec, tak i osmiválec, a to s manuálem i zcela novou desetistupňovou automatickou převodovkou.

Pokud si chcete prohlédnout Mustang v rozsáhlé galerii, klikněte níže, jestliže vás ale zajímá více informací o voze a jeho hodnocení, vstupte do grafiky s detailním popisem kliknutím na hlavní fotku.

Foto: Ford

1. Lepší řízení

Šestá generace Fordu Mustang přichází na český trh po modernizaci. Vzhled nechme stranou, ten ať si ohodnotí každý podle svého vkusu. Ford se ale neuchýlil pouze k ladění vizáže a využití LED světlometů ve standardu, zaměřil se na podstatnější oblasti.

Zdaleka nejvíce nadchne vylepšené řízení. Mustang má tu výhodu, že si můžete zvlášť páčkami na středovém sloupku pod klimatizací zvolit různé režimy podvozku a také ladit odezvu řízení. A to je fajn. Normální nebo snad dokonce komfortní režim řízení nedává moc smysl, snad jedině opravdu při složitém manévrování na parkovišti.

 

Právě se děje

Další zprávy