ANO. Hnutí se soustředí na prezentaci svého lídra jako značky. Snaží se "hrát na lidovou notu", oslovit co nejširší spektrum voličů, kteří jsou nespokojeni s politickou situací obecně. Prezentace na sociální síti Facebook je pojímána jako show svého druhu (odkazy na zábavní pořady, zveřejňování citátů, fotografií z rodinných archívů kandidátů, fotografie sugerující lídrovu pracovitost a další jeho údajné pozitivní vlastnosti, které odpůrci hnutí nejčastěji shazují s tím, že lídr hnutí byl agent StB).
Není patrný silnější důraz na konkrétní téma či programový bod. V debatách s voliči na sociálních sítích se hnutí konkrétnějším dotazům na to, co přesně by chtělo v Parlamentu prosazovat, spíše vyhýbá, na kritiku reaguje ojediněle. Fanoušci hnutí se projevují ke svým názorovým oponentům častěji spíš vulgárně, z hnutí je nikdo nereguluje. Zaznívají kritické hlasy, že administrátor stránky znemožňuje některým kritikům vkládat příspěvky. | Foto: MemePower