Pražská zoologická zahrada vstupuju do 81. sezony s novým logem, který vytvořila renomovaná newyorská společnost Charmayeff&Geismar, vítěz tendru na novou značku zoo.
V historii zahrady to je osmé logo. Zahrada musela změnit svou značku kvůli autorsko-právnímu sporu s výtvarníkem Michalem Cihlářem, který se táhne už roky. Nejvyšší na podzim 2009 zakázal pražké zoo Cihlářovo logo používat, proto ho nahradila prozatímní značka, kterou po zhruba půldruhém roce střídá zcela nové logo.
"Stanovili jsme si finanční limit na vytvoření nejen loga, ale i celého grafického manuálu, a to na stejnou částku, jakou po nás za užívání svého loga soudně požaduje Michal Cihlář, tedy 1,8 milionu korun," uvedl ředitel zoo Miroslav Bobek. Spor se nyní přesunul až k Ústavnímu soudu.
Nové logo představuje pět stop zvířat. Lví stopa připomíná jedno z prvních zvířat zahrady, lvici Šárku. Stopa ptáka upozorňuje na světově významné chovatelské úspěchy na příkladu kondora andského z roku 1937. Stopa koně Převalského zdůrazňuje podíl Zoo Praha na záchraně tohoto druhu. Stopa varana symbolizuje rozvoj zahrady po povodních a stopa velemloka má s odkazem na dílo Karla Čapka upozornit na širší kulturní význam zahrady.