Inside Sport – Užijte si hokej, pokud vás baví. Na světovém šampionátu, který před pár hodinami začal zápasem USA - Francie, máte jednu výhodu navíc. Vidíte puk.
Odkojeni poměry v domácí extralize si televizní hokejoví diváci museli ihned všimnout, že ve Finsku a Švédsku je něco jinak. Jediná reklama na ledové ploše, a to uprostřed v kruhu na vhazování, je víc než snesitelná porce. Díky, automobilko Škoda, že jsi dala tolik peněz, že už není třeba mazat led dalšími reklamami jinde.
Insider dodává nepříjemnou zprávu – příští rok, až se zase vrátíte k televizním přenosům z extraligy, se vše vrátí do starých kolejí.
Ještě platí smlouva mezi hokejovým svazem (respektive Asociací profesionálních klubů) a agenturou BPA, ale i kdyby nakonec hokej přešel k novému marketingovému partnerovi, nic se nezmění. Návrh smlouvy s firmou Goram, která se nově má starat o reklamu v hokeji, počítá s tím, že led bude pomalovaný až hrůza.
Podívejte se na schéma (fotografie níže), které je součástí smlouvy. A to na ledě ještě nejsou zabraná místa, která prodají samotné kluby svým vlastním sponzorům.
Takže znovu: užijte si šampionát, při kterém uvidíte puk.