S touto specifickou nabídkou dnes přišla pořadatelská agentura AEG Live, která tak s největší pravděpodobností vyřešila hrozbu velké ztráty ze zrušeného turné.
"Lidé ztratili laskavou duši nejlepšího hudebního baviče, který svět poznal," vyjádřil se o Jacksonově smrti prezident AEG Live Randy Phillips pro CNN.
"Je naší povinností se o Michaelovy fanoušky starat se stejnou úctou a láskou, jako to dělal on," vysvětlil rozhodnutí agentury.
Padesát vyprodaných koncertů Michaela Jacksona mělo od 13. července proběhnout v londýnské O2 Aréně. Nejlevnější vstupenky stály 105 amerických dolarů.
Vystoupení byla pod názvem "This is it" představena jako vůbec poslední v jeho muzikantské kariéře.
Hologram místo peněz
Fanoušci, kteří upřednostní hodnotný suvenýr, si budou moci vybrat z osmi rozdílných kartiček s hologramem Michaela Jacksona.
Přesný vzhled jednotlivých typů zatím není známý, ale v nejbližší době se objeví na internetových stránkách michaeljacksonlive.com.
Podle informací magazínu Billboard se celkem prodalo vstupenek v ceně 85 milionů dolarů. Kompletní náklady za přípravu všech koncertů se údajně pohybují okolo 115 milionů.
Agentura AEG Live však tuto informaci odmítla komentovat.
Zesnulý Král popu měl za všechna vystoupení získat padesátimilionový honorář.