Šéf marketingu T-Mobile jde do Německa

alt
22. 2. 2008 17:10
Jiří Dvorjančanský přestupuje do vyšší ligy
Jiří Dvorjančanský, T-Mobile
Jiří Dvorjančanský, T-Mobile | Foto: T-Mobile

Bonn - Jiří Dvorjančanský se stane novým marketingovým ředitelem T-Mobile Německo, oznámila firma. Dosud vedl marketing T-Mobile ČR.

Osmatřicetiletý Dvorjančanský nastoupil do firmy v roce 1999 jako obchodní ředitel. Šéfem marketingu se stal o tři roky později. Je ženatý, má dva syny.

T-Mobile je v Německu jedničkou na trhu s 34 miliony zákazníky. Je ale pod cenovým tlakem, vloni proto mimo jiné začal nabízet levné volání pod značkou Congstar.

Dvorjančanský nahradí ve funkci Stefana Homeistera, který ze společnosti odchází.

Jeho samotného v Praze zastoupí Petr Dvořák, ředitel Category & Product Management. Nového šéfa marketingu vybere představenstvo v březnu.

Dvorjančanský není první, kdo ze této funkce zamířil za hranice. Ředitelem T-Mobile v Rakousku je od loňska Robert Chvátal. Ten byl od roku 1997 šéfem marketingu Radiomobilu, předchůdce českého T-Mobile, a poté vedl pět let T-Mobile na Slovensku.

Čtěte více:

 

Právě se děje

Další zprávy