Bonn - Jiří Dvorjančanský se stane novým marketingovým ředitelem T-Mobile Německo, oznámila firma. Dosud vedl marketing T-Mobile ČR.
Osmatřicetiletý Dvorjančanský nastoupil do firmy v roce 1999 jako obchodní ředitel. Šéfem marketingu se stal o tři roky později. Je ženatý, má dva syny.
T-Mobile je v Německu jedničkou na trhu s 34 miliony zákazníky. Je ale pod cenovým tlakem, vloni proto mimo jiné začal nabízet levné volání pod značkou Congstar.
Dvorjančanský nahradí ve funkci Stefana Homeistera, který ze společnosti odchází.
Jeho samotného v Praze zastoupí Petr Dvořák, ředitel Category & Product Management. Nového šéfa marketingu vybere představenstvo v březnu.
Dvorjančanský není první, kdo ze této funkce zamířil za hranice. Ředitelem T-Mobile v Rakousku je od loňska Robert Chvátal. Ten byl od roku 1997 šéfem marketingu Radiomobilu, předchůdce českého T-Mobile, a poté vedl pět let T-Mobile na Slovensku.
Čtěte více: