My, to je obchoďák, jenž prý nabízí vše, co lidé chtějí

My, to je obchoďák, jenž prý nabízí vše, co lidé chtějí
Oddělení pro nejmenší.
Takto by například mělo v budoucnu vypadat oddělení konfekce. Ačkoli: Je slovo konfekce dostatečně moderní?
Takto bude vypadat oddělení kosmetiky. "Naše nové obchodní domy nabídnou zákazníkům to, co si podle průzkumů skutečně přejí. Širší sortiment místních i mezinárodních značek, světovou úroveň nákupního prostředí a špičkové služby zákazníkům," sdělil manažer obchodních domů Tesco Marcus Chipchase. Česká republika je podle něj první zemí, ve které Tesco nový koncept obchodních domů realizuje.
Budoucí oddělení kuchyní. Zobrazit 16 fotografií
Foto: Ludvík Hradilek
Report
21. 9. 2009 19:14

Pražanům opět začal sloužit obchodní dům přímo v centru metropole. Po sedmi měsících rekonstrukcí se jim otevřel My, který provozuje společnost Tesco. Podívejte se, jak to vypadá v reálu obchod, jenž prý nabízí vše, co moderní zákazník očekává.

 

Právě se děje

Další zprávy