Každá 4. domácnost platí za elektřinu víc, než musí

Komerční sdělení
29. 4. 2011 9:42
Každá 4. domácnost platí za elektřinu víc, než musí.

Domácnosti přichází o peníze kvůli špatně nastavenému tarifu pro odběr elektřiny.

RWE jako první energetická společnost na českém trhu nyní nabízí zcela novou službu: bezplatné Tarifní poradenství.

Díky nové službě od RWE si každý odběratel elektřiny může snadno ve své domácnosti nebo firmě ověřit, zda jeho distribuční sazba (tarif) odpovídá skutečné spotřebě. Z interního výzkumu RWE totiž vyplývá, že každá čtvrtá domácnost platí kvůli nesprávně nastavenému tarifu za odběr elektřiny víc, než musí. Důvody přitom mohou být různé – byt či dům byl zakoupen s původním, špatně nastaveným tarifem nebo došlo např. k razantní změně spotřeby.

Příkladem může být i pan Novák z Hradce Králové, který bydlí v bytě 3+kk o velikosti 80 m2 a odebírá ročně 2 577 kWh. Doposud platil u svého tradičního dodavatele 14 598 korun s distribuční sazbou D01d. S přechodem k RWE a optimalizací tarifu ušetří plných 2 356 korun ročně*. To už jistě stojí za to.

V rámci Tarifního poradenství doporučí RWE nejvhodnější distribuční sazbu v konkrétní domácnosti, navrhne vhodnou produktovou řadu elektřiny se zvýhodněnou cenou a vyřídí veškerou administrativu spojenou se změnou dodavatele i distribuční sazby.

Ověřte si Váš tarif ještě dnes – volejte prodejní linku RWE 800 331 331 nebo navštivte kterékoliv zákaznické centrum RWE.

* Více na www.rwe.cz

 

Právě se děje

Další zprávy