Agentura Nielsen Admosphere se v únoru zeptala vzorku 513 českých uživatelů internetu starších patnácti let na jejich vztah k fast foodům. Podívejte se, jak hodnotí jednotlivé řetězce podle různých kritérií (mezi nimi lze procházet šipkou do stran) a co dalšího o sobě řekli (posuňte se dolů).
lidí zná McDonald‘s napříč Českou republikou
lidí zná KFC napříč Českou republikou
lidí zná Burger King (hlavně z Prahy a Středních Čech)
Fast foody jako Subway, Döner kebab, UGO, Bageterii Boulevard nebo Running Sushi znají zejména mladší věkové skupiny do 34 let než starší lidé. Znalost těchto fast foodů je také vyšší mezi vysokoškolsky vzdělanými respondenty.
Lidé utrácejí v průměru za jednu návštěvu ve fast foodu 188 Kč (více peněz v restauraci nechávají ženy než muži a také lidi s nižším vzděláním).
Takový podíl lidí nakupuje aspoň občas v McDonald‘s.
Takový podíl lidí, spíše žen, nakupuje aspoň občas v KFC.
Necelá čtvrtina lidí, hlavně mužů, jí alespoň občas v Döner Kebab.
Zdroj data: Nielsen Admosphere, a.s., internetová populace 15+, N=513, sběr dat proběhl v termínu od 6. února do 13. února 2017
Zdroj grafických prvků: shutterstock.com, Aktuálně.cz