Úspěch české firmy Hudysport. Lidé chtějí blíž k přírodě

Veronika Šmídová, ProByznys.info
24. 11. 2014 10:00
Jindřich Hudeček, přezdívaný Hudy, patřil mezi světovou špičku v lezení. Po roce 1989 využil obrovského hladu po kvalitních výrobcích.
Ondřej Johanovský
Ondřej Johanovský | Foto: Economia

Firmu Hudysport zná téměř každý fanoušek outdoorových aktivit. Aby také ne – jde o největší síť outdoorových prodejen v České a Slovenské republice. Na trhu je už od roku 1990.

Jejím zakladatelem je profesionální lezec Jindřich Hudeček. Celý příběh začal před dvaceti čtyřmi lety, když se rozhodl otevřít si malý krámek s moderním outdoorovým vybavením v Hřensku. S vybavením, které do té doby nebylo v obchodech k sehnání. Díky této mezeře na trhu našel rychle zákazníky a dalšímu rozšiřování podniku nestálo nic v cestě.

"Po revoluci tady byl obrovský hlad po všech kvalitních výrobcích, které si do té doby neměli lidé možnost koupit," říká Ondřej Johanovský, generální ředitel firmy, který je sám rovněž horolezec a milovník outdoorových sportů.

"Za socialismu se vše vyrábělo na koleni. Úvazky na lezení jsme si šili sami z bezpečnostních pásů, jako boty na lezení se používaly bačkory či kopačky. Lana i karabiny bývaly nedostatkové zboží. Takže zájem lidí po tom všem byl ohromný. Co se přivezlo, to se ihned prodávalo," dodává Johanovský.

Toho se rozhodl využít již zmíněný Jindřich Hudeček, přezdívaný Hudy, který patřil mezi světovou špičku v lezení. Díky obchodnímu talentu a kontaktům z branže dokázal rozeběhnout Hudysport a rychle se zapsat do podvědomí všech outdoorových nadšenců.

Celý příběh úspěchu české firmy Hudysport si přečtěte na sesterském webu ProByznys.info.

 

Právě se děje

Další zprávy