Metal Gear Soild 4 - milión kusů za jeden den

Jiři "Storm" Nehyba
30. 11. 2007 12:54
Ambiciózní plány Konami se Solid Snakem.
Foto: Hratelně.cz

Řada herních společností je ráda, když jejich tituly vůbec překročí milionovou prodejnost. Ryan Payton, asistent vývoje MGS4, dnes ale prohlásil, že Konami tuto hranici musí a taky míní překročit hned první prodejní den, aby se vůbec vrátily obrovské náklady vynaložené do vývoje.

Věci dost komplikuje skutečnost, že MGS4 je PS3 exkluzivní, což značně omezuje jeho možnosti (milion prodaných kusů dosáhly jen dva tituly). Sony zatím prodala šest milionů konzolí, zatímco krabice od Microsoftu už zdobí dvojnásobný počet domácností. Lidé v Konami jsou však optimisté a spoléhají na obrovskou základnu fanoušků, hlavně v USA, kde je o dění kolem MGS4 obrovský zájem. Pro jistotu však na rovinu říkají, že kdo si chce zahrát Metal Geara, musí si zkrátka koupit PS3 (což je vzhledem k nedávnému zlevnění dobrá rada).

Pokud i vy máte zálusk na zbrusu nové stealth dobrodružství a nemáte doma novou PlayStation, vězte, že Solid Snake pomalu klepe na dveře. Opravdu jen pomalu, je starý, nemocný a datum vydání MGS4 je ohlášeno na polovinu března příštího roku. Zajímá-li vás víc, čtěte info tady a tady.

 

Právě se děje

Další zprávy