Neuvážené využívání slevových serverů může podnikatele přivést i do značných problémů.
Na vlastní kůži se o tom přesvědčila britská cukrářka Rachel Brownová, o jejímž přehmatu informovala britská BBC.
Ve snaze získat nové zákazníci zveřejnila na slevovém serveru Groupon nabídku balení 12 zákusků (cupcakes) se slevou 75 procent. Lidé si navíc mohli sami určit jejich příchuť a tvar.
Nejhorší rozhodnutí
Reakce byla nečekaně pozitivní: o slevu se přihlásilo 8 500 lidí. U nabídky totiž nebyl stanoven maximální možný počet zákazníků.
Cukrářka, která obvykle prodá asi 100 zákusků za měsíc, jich najednou musela připravit přes 100 tisíc.
Ke svým osmi zaměstnancům musel přijmout další pracovní síly, aby zakázku zvládla. Náklady na extra pracovní síly a dopravu zákusků k zákazníkům se nakonec vyšplhaly na 12 500 liber, což je přibližně zisk podniku za celý rok.
"Bylo to bezpochyby moje nejhorší podnikatelské rozhodnutí," přiznala cukrářka BBC.
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku, na Google+ nebo na Twitteru!