Guild Wars: Eye of the North - hurá na sever

Karel Wolf
3. 8. 2007 0:00
Co přinese další datadisk k populárnímu MMORPG?
Foto: Hratelně.cz

Severní vítr je krutý, bude to platit i o nových Guild Wars: Eye of the North? Myslíme si, že v daném případě máme co dočinění spíše se svěžím jarním datadiskovým vánkem mezi sólo kampaněmi než s nějakým krutým severákem. Konečně je tu opravdový GW addon se vším, co k tomu neodmyslitelně patří.

Je to neuvěřitelné, ale od vydání prvního dílu oblíbené on-linové MMO hry Guild Wars: Prophecies uplynuly dva roky. Tehdy šlo o nevyzkoušený experiment s úplně novým způsobem hraní MMORPG her. Po masivním úspěchu a prvním testovacím addonu autoři slíbili nový přídavek každý půlrok a vypadá to, že se jim tento závazek (na rozdíl od konkurence) daří obstojně plnit. Je sice pravda, že první dva placené přídavky vzbudily u řady hráčů určité rozpaky, protože přinesly kampaně od původní hry naprosto oddělené, ale i tak se hra díky bezkonkurenční platební politice (absence měsíčních poplatků) zařadila mezi nejpopulárnější on-linovky dneška. Pojďme ale datadisk omrknout zblízka.

Foto: Hratelně.cz

Zpátky k Prophecies
Na rozdíl od exotických kampaní s nepřenosnými postavami se v datadisku konečně vrátíme do míst původní hry, tedy do starého království na kontinentě Tyria. Tu nyní trápí těžká zemětřesení, jež otevírají vstupy do obrovských podzemních komplexů a tak nás tu neočekávají pouze nová monstra a předměty ke sbírání, ale především obrovský komplex multiposchoďového dungeonu. Komplex, který lehce připomíná Tolkienovu Morii z Pána prstenů, bude malou kosmopolitní zónou, kde se mohou potkat postavy ze všech předcházejících jinak neprostupných kampaní.

Foto: Hratelně.cz

Krom toho nás čekají také zcela noví hrdinové, jichž bude celkem deset. To s sebou přináší škálu nových taktik a celkem sto padesát nových dovedností. Čekají nás ale také nové artefakty, asi největší zajímavostí, co se výbavy týče, bude unikátní třída čtyřiceti speciálních sad brnění. Každá bude šitá na míru konkrétnímu druhu hrdiny a bude zpřístupňovat některé zajímavé bonusy v Guild Wars 2.

Spíš než bardi cinkot čepelí
Nečekejte ani žádné velké dějové zvraty, ani příliš mnoho dějových odboček, o tom "Oko severu" rozhodně není. Smyslem hry je spíše vytvořit jakousi předmluvu k pokračování GW Guild Wars 2. Kromě toho nám hi-levelové dungeony s osmnácti patry mají poskytnout jakousi arénu pro otestování všeho, co jsme se v jednotlivých kampaních naučili. Děj vypráví o zemětřesení, které mohutně zasáhlo staré království. Hráč a ostatní hrdinové se tak musí postavit nové hrozbě v podobě obskurních monster, která se z ničeho nic začala valit z jeskyní.

Foto: Hratelně.cz

Pravděpodobně nejsympatičtějším chystaným vylepšením má být patch, jemuž autoři říkají Hall of Monuments. Ten by měl zamezit ztrátám postav nebo zkušeností ukládáním velkých činů či jiných událostí, které jste stihli ve hře udělat. Výhodou tohoto servisu bude možné dědění zásluh jinou postavou, nebo jejich přenositelnost do dalších pokračovaní. Na vydání se můžeme těšit v září, tedy pokud všechno dopadne, tak jak má

P.S. Nezdá se vám, že sever je nyní nějak v kurzu? Viz oznámení datadisku k úhlavnímu sokovi Guild Wars, World of Warcraft.

 

Právě se děje

Další zprávy