Počet stížností na operátory stoupl v uplynulém čtvrtletí o desetinu

ČTK ČTK
25. 8. 2022 15:31
Počet stížností na operátory stoupl v uplynulém čtvrtletí o desetinu

Počet stížností a dotazů na telekomunikační operátory u Českého telekomunikačního úřadu vzrostl během letošního druhého čtvrtletí proti prvnímu kvartálu o desetinu na 896 podání. Více než polovina podání se týkala telekomunikačních služeb. Nejvíce napadanou oblastí bylo vyúčtování služeb, které předstihlo stížnosti na smluvní ujednání. Úřad to uvedl v pravidelné monitorovací zprávě.

Podání, v nichž zákazníci nesouhlasí s vystaveným vyúčtováním, zaznamenala výrazný nárůst o 64 na 233. Týkala se například účtování aktivačních a deaktivačních poplatků při předčasném ukončení smlouvy nebo účtování úhrad v podobě doplatků za zařízení.

Mírný nárůst počtu podání o sedm na 192 eviduje úřad v oblasti účastnických smluv. Rostl také počet dotazů a stížností v oblasti předplacených karet. 

 

Právě se děje

Další zprávy