Praha - Prodejce obuvi Deichmann-obuv v loňském roce zvýšil hrubý obrat o 6,8 procenta na 2,08 miliardy korun. Společnost si tak třetím rokem drží pozici jedničky na českém maloobchodním trhu.
Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti. Síť obchodů Deichmann loni prodala na českém trhu 3,49 milionu párů obuvi, což je meziročně o šest procent více.
Podnik loni otevřel stou českou pobočku, v tomto roce plánuje zprovoznit dalších sedm prodejen. Od letošního března navíc mohou zákazníci nakupovat zboží on-line.
Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v německém Essenu. Působí v 22 evropských zemích a v USA, v Česku je od roku 2003. Letos plánuje otevření prvních poboček v Rusku. Celosvětově zaměstnává 35 tisíc lidí, z toho v Česku 694.