Nový žebříček nejcennějších značek světa. Podívejte se, kdo je v první desítce

Alice Stejskalová Jan Prokeš Alice Stejskalová, Jan Prokeš
6. 6. 2017 20:10
Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100. Hodnotu značky určuje na základě údajů o současných a očekávaných ziscích a také podle průzkumu mezi zhruba dvěma miliony klientů ze 30 zemí světa.

10. McDonald´s

McDonald´s. Ilustrační foto
McDonald´s. Ilustrační foto | Foto: Reuters

Na konci první desítky skočil světový řetězec s rychlým občerstvením. Oproti loňskému roku si pohoršil o jedno místo, nicméně hodnota jeho značky meziročně vzrostla o 10 procent na 97,72 miliardy dolarů. Přispěla k tomu rostoucí poptávka po čerstvých a zdravějších pokrmech. Nové chutě zákazníků se prozatím dařilo uspokojit převážně menším podnikům, ale nakonec si toho všiml i McDonald´s a vyměnil mražené hovězí maso za čerstvé.

 

Právě se děje

Další zprávy