V kanceláři tráví většina lidí velkou část svého života. Na jeho kvalitu má proto vliv i způsob, jakým nové technologie a přístupy kanceláře v mnoha oblastech mění a měnit budou i nadále. Ambicí projektu Kancelář budoucnosti je přispět ke zmapování těchto trendů a nabídnout prostřednictvím našeho think-tanku vizi pracovního prostředí v roce 2037. více »
Sledujte nás na Linkedinu.
V kanceláři tráví většina lidí velkou část svého života. Na jeho kvalitu má proto vliv i způsob, jakým nové technologie a přístupy kanceláře v mnoha oblastech mění a měnit budou i nadále. Ambicí projektu Kancelář budoucnosti je přispět ke zmapování těchto trendů a nabídnout prostřednictvím našeho think-tanku vizi pracovního prostředí v roce 2037.
Think-tank je sestaven ze špičkových manažerů, IT odborníků, ekonomů, architektů, designérů, umělců i novinářů. Jejich názory zde budeme pravidelně zveřejňovat. Pokusí se nastínit, jak se změní moderní kancelář, její technologie i způsob, jakým ji využíváme. Budou změny pozvolné, nebo přijde technologická revoluce? Tyto odpovědi jsou pro mnoho lidí důležité – vždyť většina z nich si tyto řádky čte právě v kanceláři.
Projekt Kancelář budoucnosti chce přinášet inspirativní články i běžné postřehy z pracovního života a poskytnout je dále k zamyšlení. Vrcholem celého projektu bude 9. října 2018 odborná konference, které se zúčastní vybraní členové think-tanku.
Partnerem projektu je společnost Canon, která je už dnes průvodcem řady firem do digitálního světa. Jako globální lídr v inovacích poskytuje služby z oblasti zpracování obrazu či tiskových služeb a je dodavatelem inteligentních kancelářských řešení, mezi která patří automatické zpracování faktur, digitální podatelna nebo správa firemních dokumentů. Canon dále podporuje například projekt Kopírka hledá kancelář a také se setkává s podnikateli v rámci soutěže Firma roku.