Voňavá grafika: Jen po ní toužíte, nebo kosmetiku nakupujete z povinnosti?

Iva Špačková Jiří Kropáček Iva Špačková, Jiří Kropáček
Aktualizováno 19. 2. 2017 15:50
Úplně nejdůležitější je pro zákazníky vůně výrobku, dále jeho cena a kvalita, ukázal průzkum agentury GfK. Projděte si detaily v grafice.

Kosmetiku běžně kupuje 7 z 10 lidí.

další stránka

Poznámka: Výzkumu se účastnilo celkem 1000 respondentů ve věku 18 až 65 let, přičemž podmínkou pro zařazení do cílové skupiny byl nákup alespoň pěti z jedenácti kosmetických sortimentních kategorií s určitou frekvencí (minimálně 1x za půl roku, parfémy a vůně minimálně 1x za rok). Pro získání 1000 respondentů v rámci cílové skupiny bylo třeba oslovit 1450 lidí.

Zdroj: GfK Health & Beauty

 

Právě se děje

Další zprávy