Praha - Cestovní skupina Fischer loni zvýšila objem prodaných zájezdů o 12 procent na necelých 3,1 miliardy korun. Počet klientů skupině stoupl o osm procent na 247 tisíc.
Zisk před zdaněním a odpisy skupině loni stoupl o 43 procent na 123,3 milionu korun.
"Uspěly naše destinační novinky i rodinné kapacity v nejpopulárnějších přímořských zemích. Lepší sezonu jsme měli i v případě alpského lyžování," uvedl výkonný ředitel cestovní skupiny Fischer Jiří Jelínek.
Skupina očekává, že v roce 2014 udrží dvouciferné tempo růstu. Chce se soustředit na rozšiřování portfolia značek Fischer a Nev-Dama, rozvoj internetového prodejce eTravel a zvyšování povědomí o luxusní značce Privileq.
Cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz sloučila investiční skupina KKCG od ledna do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky ale zůstaly zachovány a vytvářejí skupinu Fischer.