Odpovědi na otázku, jak se může odpovědný byznys připravit na budounost, budou hledat účastníci konference o odpovědném a udržitelném podnikání, kterou pod názvem CSR Summit 2012 pořádá 15. května v pražském Centru současného umění DOX Agentura PubliCon ve spolupráci s platformou Byznys pro společnost.
Panel lídrů firem, působících v České republice, přinese nové pohledy na řízení společností. Ale nebude na to sám. V neustále se měnícím světě musí i zahraniční byznys přemýšlet, jak prostřednictvím inovací a nového způsobu podnikání vytvářet dlouhodobě udržitelné příležitosti.
Proto na CSR Summitu vystoupí například i Derek Wilson ze CSR Netherlands, která je národní nizozemskou organizací pro CSR, založenou holandským ministerstvem financí. Kromě Dereka Wilsona přijedou do Prahy také představitelé CSR Europe a zástupci zahraničních managementů firem jako IBM nebo Telefónica.
A jaký je veřejný obraz odpovědného podnikání? Jak vnímají udržitelnost vlastního byznysu představitelé médií? Do mediálního panelu přijali pozvání Petr Šabata, šéfredaktor Hospodářských novin, Dalibor Balšínek, člen představenstva Mafra, Jakub Unger, ředitel obsahu vydavatelství Centrum.cz a Petr Fischer z České televize.
Samozřejmě, že CSR již není doménou pouze nadnárodních korporací. Řada zdejších firem si může říct: Jsme čeští, jsme malí, ale jde nám to! Konference se seznámí také s některými pionýry z řad českých a malých firem. V zajímavém formátu bude možné seznámit se s jejich příběhy.
Na CSR Summit 2012 se můžete registrovat na www.csrsummit.cz.