Bez stokoruny 900 000 Kč musí zaplatit ten, který zatouží po nejnovější verzi nejprodávanějšího automobilu Evropy, tedy Volkswagenu Golf.
Elektromobil e-Golf je druhou nejdražší variantou tohoto hatchbacku. Více už stojí pouze supervýkonný golf R.
Od klasických golfů se spalovacími motory se e-golf odlišuje především modře zbarvenými doplňky v exteriéru i interiéru.
Dokonce i logo je rámováno modrými linkami.
Vůz pohání elektromotor o výkonu 115 koní. Jeho spotřeba je 12,7 kWh na sto kilometrů, což znamená, že při kapacitě plně nabitých baterií 24,2 kWh je teoretický dojezd 190 kilometrů.
Pokud se auto dobíjí z klasické domácí zásuvky, trvá plné naplnění kapacity baterií třináct hodin, nástěnná nabíječka, kterou lze dokoupit v rámci příslušenství, zkrátí tento proces na osm hodin.
Při využití rychlodobíjení na veřejných dobíjecích stanicích se baterie na 80 procent své kapacity naplní již za půl hodiny.
Částečně se baterie plní i při jízdě, pokud řidič sundá nohu z plynu či brzdí.
Dojezd lze v případě potřeby navýšit volbou jízdního režimu Eco, nebo dokonce Eco+.
V něm se pak sníží výkon elektromotoru a zcela vypne klimatizace. Mírnější stupeň Eco má pouze omezenu maximální rychlost ze 140 na 115 kilometrů v hodině a úspornější režim klimatizace.
Ve výbavě vozu je klimatizace, tempomat, palubní počítač i navigace. Součástí poskytovaných služeb pro každého vlastníka tohoto vozu je i bezplatné zapůjčení automobilu s klasickým spalovacím motorem na deset dní ročně. Třikrát za rok navíc Volkswagen zdarma poskytne asistenci v případě úplného vybití baterie někde na cestě.
E-Golf bude možné v České republice koupit a servisovat pouze u dvou dealerů. V Praze se jedná o Auto Jarov a v Brně o dealera Porsche.