Na jedenáctém ročníku populární soutěže Sachsen Classic se ukázaly i čtyři vozy české výroby. Tři veterány značky Škoda a jeden vůz Laurin & Klement pro třídenní akci zapůjčilo Škoda Muzeum.
Trasa provázející historické vozy nejkrásnějšími oblastmi Saska byla dlouhá 610 km a pořadatelé ji rozdělili do tří celodenních etap. Ve čtvrtek 22. srpna závodníci odstartovali na náměstí ve Cvikově do etapy dlouhé 118 km, která je zavedla na závodní okruh Sachsenring. V pátek závodníci ujeli 250 km do Saské Kamenice nedaleko českých hranic. Poslední, 245 km dlouhá etapa byla okružní a s cílem opět v Saské Kamenici.
Českou automobilku na závodě reprezentovaly čtyři historické vozy z různých ér automobilové historie. Nejstarším byl dvoumístný sportovní vůz Laurin & Klement 300 z dvacátých let minulého století. Pod kapotou žlutého sportovního vozu je čtyřválec o objemu 4,7 l s výkonem 50 k. Poválečnou éru zastupoval také žlutý roadster Škoda 1101 z roku 1948. Model známý jako Tudor je poháněn motorem o objemu 1,1 l s 32 k.
Třetím otevřeným vozem byla tyrkysová Škoda Felicia z roku 1961. Elegantní kabriolet má pod kapotou motor 1,1 l s výkonem 50 k. Nejnovějším a také nejsportovnějším nasazeným vozem byla Škoda 1000 MB Rally z roku 1968. Ta má zkušenosti například z maratónů Londýn-Mexiko nebo Panama - Aljaška. Upravený čtyřválec o objemu 1,3 litru má výkon přibližně 90 k a vůz s ním dosahuje maximální rychlosti 170 km/h. V interiéru jsou sportovní sedačky a robustní trubkový rám.