Toyota je nejhodnotnější mezi značkami automobilů

Tomáš Rybecký
15. 10. 2012 13:50
Toyota si udržela své první místo v hodnotě mezi automobilovými značkami
Foto: Aktuálně.cz

Společnost Interbrand opět označila Toyotu za vítěze v hodnocení nejcennějších automobilových značek. Výsledky byly publikovány ve studii Best Global Brands (Nejlepší globální značky) pro rok 2012. Toyota hodnotu značky zvýšila o plných 9 procent na 303 milionů dolarů.

Společnost Interbrand úspěch automobilky Toyota připisuje především nepolevující oddanosti zákazníků, rostoucí atraktivitě nabízených modelů pro mladší zákazníky a také modelové řadě šetrné k životnímu prostředí. Toyota se letos již podruhé za sebou umístila i na prvním místě v hodnocení nejekologičtějších globálních značek (Best Global Green Brand). Společnost Interbrand vyzdvihla zejména nepolevující zasazení automobilky Toyota za ekologickou udržitelnost.

Interbrand při sestavování žebříčku nejlepších globálních značek sleduje průběžné investice a řízení značky jako obchodníka.
Za Toyotou se mezi automobilkami umístily značky Mercedes-Benz a BMW. Největší vzestup zaznamenala značka Nissan - o 30 procent.

 

Právě se děje

Další zprávy