Společnost Interbrand opět označila Toyotu za vítěze v hodnocení nejcennějších automobilových značek. Výsledky byly publikovány ve studii Best Global Brands (Nejlepší globální značky) pro rok 2012. Toyota hodnotu značky zvýšila o plných 9 procent na 303 milionů dolarů.
Společnost Interbrand úspěch automobilky Toyota připisuje především nepolevující oddanosti zákazníků, rostoucí atraktivitě nabízených modelů pro mladší zákazníky a také modelové řadě šetrné k životnímu prostředí. Toyota se letos již podruhé za sebou umístila i na prvním místě v hodnocení nejekologičtějších globálních značek (Best Global Green Brand). Společnost Interbrand vyzdvihla zejména nepolevující zasazení automobilky Toyota za ekologickou udržitelnost.
Interbrand při sestavování žebříčku nejlepších globálních značek sleduje průběžné investice a řízení značky jako obchodníka.
Za Toyotou se mezi automobilkami umístily značky Mercedes-Benz a BMW. Největší vzestup zaznamenala značka Nissan - o 30 procent.