Škoda Auto mění šéfa prodeje v Česku, začne v lednu

Radek Pecák Radek Pecák
9. 12. 2013 14:19
Luboš Vlček v posledním roce a půl působil v Číně.
Foto: Škoda auto

Mladá Boleslav - Novým šéfem prodejní organizace Škoda Auto v České republice bude od ledna roku 2014 Luboš Vlček.

Sedmačtyřicetiletý manažer přichází z Číny, kde od května 2012 působil ve společnosti Volkswagen Group China na pozici výkonného ředitele odpovědného za fleetové prodeje, prodeje ojetých vozů a poprodejní aktivity celé skupiny Volkswagen. Předtím pět let zodpovídal za prodeje škodovek v zemích Beneluxu.

Škoda si od Vlčka slibuje přinejmenším udržení současného podílu na trhu v České republice, který stále dosahuje 30 procent. Podle ní má k tomu nový šéf dobré předpoklady: "Luboš Vlček má mnohaleté zkušenosti v mezinárodním automobilovém byznysu. Do společnosti Škoda Auto nastoupil v roce 1992," připomíná mluvčí Škody Auto Jozef Baláž. Celou dobu Vlček působil v oblasti prodeje.

Prodeje škodovek v tuzemské dealerské síti řídil od října dočasně Jaroslav Hercog, jehož hlavní odpovědností jsou prodeje v Dánsku, Finsku a Velké Británii.

Před ním - od roku 2011 - zastával tento post Petr Pečenka, který byl k prvnímu říjnu z funkce odvolán. Důvod Škoda dodnes neuvedla. Spolu s ním skončili i další představitelé prodejní organizace Škoda ČR.

 

Právě se děje

Další zprávy